I.Boice | Iranian Boice Community


دیروز صبح یه وقت ژاپن که میشه پریشب به وقت ایران موزیک ویدیوی Go Your صشغ منتشر شد.

خود سینگلم که 20 آگوست منتشر میشه.

در رابطه با موزیک ویدیو هم که فقط یه جمله تکراری می تونم بگم,"کار متفاوتیه!!!".سبک آهنگم در مقایسه با کارای ژاپنی دیگه متفاوته,جونگ شین که کلا متفاوته,کلا موزیک ویدیوی متفاوتیه!!!!!!

از چارت و فروشم که الآن خبری نمی شه و تا روانه شدنش به بازار باید صبر بکنیم.

زیرنویسشم که در دستور کار دو فوریتیه!!!!!

حجم:78MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:50---12 مرداد 1393
نه بابا این حرفا چیه!
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت3:10---11 مرداد 1393
من دیشب طاقت نیاوردم دان کردم، بیانه و گومائو
پاسخ:خواهش می کنم,شما ببخششید که من دیر گذاشتم


Mohammadreza
ساعت15:05---10 مرداد 1393

ساعت 4 صبح از یوتیوب دیدم
معلوم نیست چه خبره دعواس
پاسخ:ایشالا خبرا قراره تو انجمن باشه.......*_^



پریسا
ساعت14:26---10 مرداد 1393
مرسی! الان دارم دانلود میکنم!!
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 10 مرداد 1393برچسب:سینگل جدید cnblue,هشتمین سینگل ژاپن cnblue,موزیک ویدیوی جدید cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com